تاکتیک های مهم در بازی پوکر

تاکتیک های مهم در بازی پوکر

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 832 | نویسنده : |

بارها گفته شده که یادگیری پوکر آسان است ولی رسیدن به درجه ی استادی در بازی بسیار دشوار است.

در این مطلب برخی نکات و راهنمایی در اختیار شما قرار داده می شود تا به کمک آنها شما بتوانید تبدیل به یک پوکرباز برنده شوید. این مطالب شامل برخی اصول اولیه و پایه ای پوکر است.

در عین حال در ادامه ی همین مطلب برخی از مفاهیم مهم و پیشرفته ی پوکر در کنار مفاهیم پایه ای قرار داده شده است تا درک مفاهیم پایه ای و ضروری پیشرفته در کنار هم انجام شود.

برای آموزش کامل بازی پوکر به لینک داده شده مراجعه کنید.

اولین تصمیم ضروری برای پوکربازان جدید

اول از همه تصمیم بگیرید که مخواهید پوکر را برای کسب سود و پول  پوکر بازی کنید و یا فقط جنبه سرگرمی دارد؟ برای تجربه ی برد در بازی پوکر، (برد به صورت پایدار و ادامه دار) نیازمند زمان و تلاش بسیار هستید.

به عبارت دیگر رسیدن به این درجه از مهارت بازی پوکر کار زیادی لازم دارد. بازی پوکر با هدف سرگرمی هیچ مشکلی ندارد، ولی این دلیل نمی شود که شما بخواهید در بازی پوکر از پیش باخته باشید.

قبل از شروع بازی تصمیم بگیرید که چه نوع پوکربازی می خواهید باشد؟ این تصمیم کمک می کند قدم های بعدی در روند آموزش پوکر را درست بردارید.

نتایج خوب به دنبال تصمیم های درست بدست می آیند.

حتی بهترین پوکربازان نیز دوره های شکست و ناکامی را تجربه می کنند. پس دچار اشتباه رایج پوکربازان تازه کار نشوید. پوکر بازان تازه کار انتظار دارند که هر دستی را که بازی می کنند برنده باشند.

در صورتی که هدف شما باید به کارگیری  بهترین توانایی های خود در هر دوره از بازی باشد.

مهارت های پیشرفته ی استراتژی بازی پوکر

استایل های مختلف بازی

یکی از دلایلی که بازی پوکر تکراری و خسته کننده نمی شود، تنوع بسیار زیاد سبک ها و رویکرد های مختلف نسبت به بازی است. در یک تقسیم نبدی کلی، سبک های بازی شامل موارد زیر می شود.

  • “Tight” به سبکی گفته می شود که احتیاط در بازی اولویت اول شما است. پوکربازان این سبک دست های کمتری بازی میکنند و در مجموع ریسک کمتری می کنند.
  • “loose”برعکس “Tight”دست های زیادی را بازی می کنند و میل زیادی به شرط بندی از خود نشان می دهند.
  • ‘Aggressive’سبکی که در آن در دست های مناسب شرطبندی زیادی درگیر میگردد،پات های زیادی را داوطلبانه آغاز می کند و با ریزز های زیاد بقیه پوکربازان را برای شرطبندی تحت فشار میگذارد.
  • ‘Passive’برعکس مورد قبلی بیشتر از Raise تمایل دارد Call بزند و اجازه دهد که رقیب ادامه دهنه ی بازی باشد.

به سبک بازی پوکر خود فکر کنید. کدام یک از سبک های بالا بیشتر به سبک شما نزدیک است؟

توانایی سوییچ از یک سبک به سبک دیگر در بازی پوکر از مهارت های اساسی برای بازی پوکر حرفه ای است. زیرا اگر با یک سبک ثابت به مدت طولانی به بازی بپردازید، پیشبینی رفتار شما به آسانی امکان پذیر می شود. 

این روش بازی در طولانی مدت برای کسب سود از پوکر بسیار مهم است.

درک اهمیت پوزیشن

دیلر آخرین پوکربازی است که در مورد ادامه ی بازی تصمیم می گیرد. آخرین نفر این فرصت را دارد که تصمیم همه ی پوکربازان را مشاهده کند و سپس تصمیم بگیرد.مزیت جایگاه دیلر باعث شده که برای رعایت انصاف، در هر دست پلیر دیلر تغییر کند.

برای استفاده از مزیتی که پوزیشن برای شما فراهم میکند بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که هر چقدر که دیرتر وارد بازی شوید یا به عبارت دیگر به دیلر نزدیکتر باشید، با دست های بیشار می توانید وارد بازی شوید و رقیبان خود را تحت فشار قرار دهید.

قرار داشتن در موقیت انتهایی به شما این فرصت را می دهد که دست های آغازین متنوع تری را برای شروع پوکر انتخاب و برنده بازی شوید.

هنگامی که شما دیرتر از رقیبان خود در مورد بازی تصمیم می گیرید اصطلاحا گفته می شود شما “دارای پوزیشن” هستید و به شرایطی که رقیبان شما در آن قرار گرفته اند، “خارج از پوزیشن” گفته می شود.

اگر از توانایی های خود درست استفاده کنید. برد و دست های برنده خود را به شما نشان خواهد داد.

بسیاری از پوکربازان توانایی های خود را در بازی بر اساس نتیجه ی هر دوره از بازی ارزیابی می کنند در صورتی که باید هدف خود را برای انجام بهترین بازی در هر دست پوکر متمرکز کنند.

هرچه بیشتر به این اصل پایبند باشید نتایج خوب به دنبال آن ظاهر می شوند.

 




می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 4 خرداد 1400 -11:12 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: